lördag 24 februari 2007

Liten liten roadtrip till Falun

Igår tjöta jag och min bästa granne (David Westerlund) lite på msn där han berättade att han skulle åka till Falun och spela. Eftersom jag var ledig och inte ville gå ut så följde jag självklart med. Det blev 7 timmars bilfärd med långa diskutioner om allt från mörka hemligheter hur man dubbar kickar för att få bäst tryck och botten, till hur tjejer tänker (den diskutionen ledde ingen vart). Började med att vi lämnade Lidingöbron och vände mig mot David och frågade:
"Jaha, hur kör man till Falun då?"
Fick ett ganska väntat svar..
"Just fan, det skulle vi kanske kollat upp innan.."
Två dumma jävla discjockeys på roadtrip resulterade i 1 ½ timmes försening och nästan 4 mils omvägar. Fick stanna på Statoil och köpa en karta.
Skönt att dom bara har öppet till två på dom flesta nattklubbarna i övriga Sverige. David stod och matade elektro-progg och Falun-folket älskade!! Vi kom hem halv sex på morgonen och jag däckade diiiirekt.

Det är fint att Statiol i Falun är Dvärg-anpassat

ps. Ja Niko, tydligen så finns RnB-lisorna utspridda över hela landet. ds.

/Darwin

Inga kommentarer: